
Temvez is de oplossing voor online afspraken, locatie beheer en personeelsplanning.
Dit kan jij met het reserveringssysteem
24/7 waar je ook bent toegang tot je agenda
Het online, reservering en planningssysteem voor zpp, midden en kleinbedrijf.
Met de afspraak planner van Temvez kan je eenvoudig een online agenda maken. Doormiddel van enkele simpele configuratie stappen creëer je een digitale agenda waar klanten zelf hun afspraak in kunnen plannen!

De slimme en eenvoudige afspraak planner
Een afspraak in 4 stappen

1. Kies een dienst
De klant kiest in een dienst. Het is ook mogelijk om een gecombineerde afspraak te maken of producten toe te voegen.

2. Datum & tijd
De klant gaat automatisch door naar de volgende stap. Waar de beschikbare data en tijd geselecteerd kan worden.

3. Bevestiging
Nadat de klant gewenste dienst, datum en tijdstip gekozen heeft ziet de klant een samenvatting van de stappen. Indien alles klopt kan bevestigt de klant de afspraak.

4. Herinnering
Op de dag van de afspraak ontvangt de klant een email herinnering. Dit verhoogd de klanttevredenheid en verlaagd no-shows. Een win-win-situatie dus.
Agenda & reserveringssysteem voor o.a.
Temvez maakt het beheren van afspraken makkelijk
Toepasbaar binnen elke organisatie
Meer grip op jouw afspraken
Ken jij iemand die gebruik kan maken van een online agenda en reserveringssysteem? Share deze pagina eenvoudig met jouw netwerk.