: De grootste bookingssite van Nederland.

: Online afspraken

: Temvez - Online Agenda

: 24/7 bereikbaar

Veelgestelde vragen

Wij zijn u graag van dienst

VOORDELEN

FUNCTIES

EXTRA DIENSTEN

Presentatie bij u op de zaak

In 15 minuten online!

MAAK GRATIS ACCOUNT

 |

log in

  • Wat is Temvez?

    Temvez is het 100% Nederlands ontworpen, gebouwd en geëxploiteerd online reserveringssysteem ontworpen om te helpen uw bedrijf te laten groeien.

     

    Het is een betaalbare, eenvoudig te gebruiken en vooral gebruiksvriendelijke online reserveringssysteem, met functies die zijn ontworpen om u tijd en geld besparen, terwijl de groei van uw klantenbestand!

     

  • Past Temvez bij mijn bedrijf?

    Als u boekingen van klanten, en zijn op zoek naar een middel voor het beheer en de groei van uw afspraken, dan Temvez is een geschikt is voor uw bedrijf.

     

    Temvez is ontworpen om boekingen te nemen op een een-op-een-basis. Dus als je de ene klant per afspraak sleuf in uw agenda, en werken gelijkaardig uur per week, Temvez is het systeem voor u.

     

  • Heb ik nodig om software te installeren?

    Nee Temvez is een web-based applicatie, wat betekent dat alles wat je nodig hebt is een computer en een internet verbinding aan te sluiten op uw systeem via uw beveiligde logins die wij leveren.

  • Zijn er grenzen aan hoeveel boekingen ik elke maand kan duren?

    Zeker niet! Wij geloven niet in het beperken van het gebruik van het systeem. U bent vrij om te maken en neem zoveel boekingen als je kunt elke maand.

  • Ik heb problemen met het opzetten van mijn systeem, kunt u helpen?

    We kunnen we zeker. Wij bieden een compleet systeem setup service, gratis, en kan je aan de slag binnen de 48 uur. Gewoon in de gegevens in te vullen hier en wij zorgen voor de rest.

     

  • Zijn mijn gegevens veilig en vertrouwelijk?

    Temvez is zeer veilig. Alle boekingen zijn vertrouwelijk, alle toegang is volledig beveiligd met een wachtwoord en alle gevoelige informatie, zoals gegevens van boekingen klant kan niet worden bekeken door anderen.

     

    We hebben een 128 bit SSL-certificaat, het versleutelen van alle gegevens in het systeem. De applicatie leven op onze beveiligde servers, back-up elk uur offsite. Dus u kunt er zeker van zijn dat uw agenda en boekingen zijn in goede handen.

     

  • Hoe kan mijn klanten zien mijn agenda?

    Door het plaatsen van de Boeken link op uw website, zal uw klanten kunnen klikken en uw agenda te openen naar beschikbare afspraak slots bekijken.

  • Kunnen mijn klanten zie details van andere boekingen?

    Nee, klanten zien alleen welke tijden er nog vrij zijn. Wij laten nooit een andere afspraken informatie, of zelfs als andere  "gereserveerd" of "geannuleerd" informatie zien aan andere klanten. Uw privacy is van groot belang voor ons.

  • Wat moet ik doen om een reservering te maken via de telefoon of in persoon?

    Klanten zijn nog steeds te bellen of komen om u te zien en de noodzaak om afspraken te maken. We zouden nooit verwachten dat je alleen boekingen online, dat is waarom het systeem heeft een uitgebreide backend waarmee u boekingen wijzigen handmatig maken en.

  • Heb ik een website nodig?

    Nee, dit is niet nodig Temvez kan geïmplementeerd worden op een bestaande website. Of het kan zelfstandig draaien zonder een website.

  • Is er een risico van no-shows?

    Zoals bij elke klant de boeking, is er altijd het risico dat iemand niet helaas zal opdagen. Temvez minimaliseert dit risico echter, door het geven u de mogelijkheid om automatische herinneringen voor afspraken te sturen naar uw klanten via e-mail of SMS.

     

    Als u zich zorgen maakt over de no-shows zijn, raden wij u aan Temvez aan betaling op het moment van de boeking te nemen, geheel of een borg, om het risico aanzienlijk verminderen.

     

  • Ik wil mijn schema te veranderen, hoe doe ik dat?

    Zodra uw planning is in het systeem (in wat wij een afspraak sjabloon noemen), zal Temvez blijven om het genereren van elke week voor u.

     

    Aan uw schema te veranderen, ga je gewoon naar uw Afspraken Slot Beheer pagina in het systeem, toegankelijk via het menu Beheer. U kunt een geheel nieuw rooster te maken, of te kopiëren van een bestaande of oude schema om tijd te besparen.

     

  • Mijn schema varieert elke dag, doet Temvez ondersteunen dat?

    Temvez afspraken module is een van onze meest veelzijdige functies, zodat u het kunt aanpassen aan uw specifieke behoeften. Begint om 15:00 op een dag en 09:00 de volgende? Wil je een 5 minuten pauze tussen afspraak slots toe te voegen? Bieden alleen een bepaalde dienst op een dag van de week? Allemaal mogelijk met Temvez!

     

    Zoals elke online reserveringssysteem echter Temvez werkt beter als u een vast schema, dat je per week volgen. Dus terwijl elke dag van de week verschillend kan zijn, zal het systeem dat schema week in, week uit te genereren, totdat je het anders vertellen.

     

  • Wat moet ik doen als ik op vakantie of hebben een middag vrij?

    Temvez heeft een Dag Override-functie, zodat u enkele dagen in het systeem te wijzigen zonder dat je hele schema. Dus je kunt blokkeren een ochtend of middag, hele dag of weken in het systeem met slechts een paar simpele muisklikken.

  • Hoe laat ik mijn klanten weten dat hun boeking addedto mijn agenda is geweest?

    Dat doe je niet! Temvez automatisch een bevestiging per email sturen naar uw klanten zodra u klikt op Bevestigen van de bevestiging wacht pagina, te bereiken via het tabblad Mijn boekingen. U kunt een aangepaste notitie toe te voegen aan uw klant, indien nodig voor het verzenden, die zal verschijnen op de e-mail stuurt het systeem.

     

    Als u klant heeft gekozen om wel een melding via de telefoon, kunt u nog steeds wilt dat ze een ring te geven.

     

  • Kan ik rapporten op klanten en boekingen die nog lopen?

    Ja, dit is mogelijk

     

  • Ik neem mobiele boekingen. Kan ik dit doen met Temvez?

    Ja. Het systeem maakt het mogelijk voor u en uw klanten het invoeren van een reservering locatie voor elke afspraak gemaakt via het systeem. Het adres wordt opgeslagen tegen de boeking en kan deze, op alle e-mails en benoeming verslagen.

13:00 - 17:00

09:00 - 17:00

09:00 - 17:00

09:00 - 17:00

09:00 - 17:00