Temvez online agenda voordelen
Goodbye onnodige drukte.
Hello Temvez!

Wij beheren onze bankrekeningen, luisteren naar muziek, doen  onderzoek, reserveren onze vliegreis en hotelkamer en shoppen online.

Tegenwoordig is alles online en 24/7 bereikbaar. Als wij dergelijke zaken niet online kunnen doen gaan wij naar ander waar het wel kan. Dit geldt ook voor uw klanten. Overtuigd!?

Het is gemakkelijk om te starten met Temvez.

Heb je vragen onze helpdesk helpt dan je graag persoonlijk.
Met Temvez krijg je alles-in-een pakket waarmee tijd bespaart, klanten loyaliteit versterkt en je omzet verhoogt. 

 

 

Voordelen

Jouw voordelen op een rij

Partner met branche kennis

Altijd regie over je agenda

Eenvoudige rapportages

24/7 afspraken maken

Altijd de laatste updates

Persoonlijk contact

Minder no-shows

Online betalingen (iDeal)

Oplossingen op maat

Temvez maakt plannen maken eenvoudig

Bekijk ons introductievideo of maak direct een gratis account aan. Je hebt een proef termijn van 30 dagen. Na deze periode stopt het automatisch zonder dat je ergens aan vast zit.

De slimme en eenvoudige afspraak planner

Een afspraak in 4 stappen

De klant kiest in een dienst. Het is ook mogelijk om een gecombineerde afspraak te maken of producten toe te voegen.

1. Kies een dienst

De klant kiest in een dienst. Het is ook mogelijk om een gecombineerde afspraak te maken of producten toe te voegen.
De klant gaat automatisch door naar de volgende stap. Waar de beschikbare data en tijd geselecteerd kan worden.

2. Datum & tijd

De klant gaat automatisch door naar de volgende stap. Waar de beschikbare data en tijd geselecteerd kan worden.
Nadat de klant gewenste dienst, datum en tijdstip gekozen heeft ziet de klant een samenvatting van de stappen. Indien alles klopt kan bevestigt de klant de afspraak.

3. Bevestiging

Nadat de klant gewenste dienst, datum en tijdstip gekozen heeft ziet de klant een samenvatting van de stappen. Indien alles klopt kan bevestigt de klant de afspraak.
Op de dag van de afspraak ontvangt de klant een email herinnering. Dit verhoogd de klanttevredenheid en verlaagd no-shows. Een win-win-situatie dus.

4. Herinnering

Op de dag van de afspraak ontvangt de klant een email herinnering. Dit verhoogd de klanttevredenheid en verlaagd no-shows. Een win-win-situatie dus.
Ken jij iemand die gebruik kan maken van een online agenda en reserveringssysteem? Share deze pagina eenvoudig met jouw netwerk.